BETTAN VILLE ATT JAG SKULLE UPPDATERA ..

Dagens humör: Trött & halv sjuk :/
Dagens personer: ...
Dagens roliga: mej själv
Dagens låt: ulrik munther - boys don't cry
Dagens händelser: slaaapppaa  <3<3<3<3
Dagens vill ha: en get
Dagens artist: olika
Dagens tråkigaste: att min hals har börjat svullna
Dagens smink: Inget
Dagens film: I taket lyser stjärnorna
Dagens program: jag ska föda

________________________________________________________________________________________________






IMORGON : ska jag till tandläkaren.. han är en mördare, han mördade min högra tand den jävlen :'(


så här ser mina framtänder ut efter min och bettans krock i höstas ;)





ser ni att typ en bit har åkt av ? o.O

Kommentarer
Postat av: betto fetto

dutti flikka<3

2011-01-23 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0